Şimdi uyuyorum,uyanıyorum ve yarın sabah onu unutmuş olarak uyanıyorum. Tamam mı? Yoksa ben kafayı yiyeceğim ciddiyim her gün bir kez daha ölüyorum. Her gün düşünmekten,şarkılar sanki ikimiz için yazılmış duygusuna kapılmaktan bıktım. Hiç durmadan özlüyorum. Hep özlüyorum. Bir ihtimal istiyorum. Tekrar görsem diyorum ya tekrar. Keşke bir kez daha. Bak imkansız değil bu.Seni görmeyeli daha kısa cümleler kuruyorum ben. İstiyorum. Deli gibi,kafayı yemiş gibi.
Keşke diyorum keşke benim olsan. Beni sevsen,aşık olsan. Elime bir güç geçse etrafındaki kızları tek tek yolabilirim. Kıskancım evet. Kıskanılmaktan nefret eden birine göre ilginç. Kimseyi bu kadar kıskanmadım ben.
Sana "sevgilim" demeyi o kadar isterdim ki.
Hayal kurmak bedava ya çok fazla kuruyorum o yüzden. Ama yoruldum. Gerçekleşmeyeceğini bildiğim hayalleri kurmaktan gerçekten yoruldum. Özlemekten yoruldum,seni beklemekten yoruldum.
En zoruda hiçbir zaman gelmeyecek birini beklemek.
