8 Aralık 2011 Perşembe

Bunun adı "Aglet" olsun. (ayakkabı bacığının ucundaki şey)

Lan ben bugün solfej dersim var sanıyordum. Saat 18:30'da. Meğersem saat 4'te piyano dersim varmış. Annem aradı telefonda carlıyor"senin piyano dersin var,ne sorumsuzsun beeeğğ,kalk git koş derse" dedi. Ben de "yeaaa karıştırmışım bugün solfej var sanıyordum" dedim. Doğru koştur koştur konservatuara gittim. Yolda amcalar,teyzeler tınn tıınn 10 saat yürüyemiyorlar. Çarpıp geçiyorum ben de, mal mal bakıyorlar. Her neyse sonra konservatuara girer girmez iki bin beş yüz tane tanıdık gördüm. Lafa tuttular. Acelem var karşim. Acelem olduğu zaman mı buluyonuz beni? Sonra koşa koşa sınıfa gittim hoca demez mi " Eylül koş git şu kağıtları kendin için fotokopi çektir bana da bir su al" İçimden " hassiktir " dedim. Yüz ifademle dışada vurdum. Lan benim cebimde para yok o aceleyle hemen gelmişim. Hoca 20 lira verdi. Hocaya diyemem ki şimdi param yok diye. Kadın götüyle güler. Neyse 20 lira verdi ya çaktırmadan onunkinden çektirdim. Hakkını helal etsin artık. Allam please günaha girmiş olmıyım. Zaten 1 lira mı ne tuttu lan. Zaten derste 10 saat telefonla konuşarak zamanımdan çalıyor. Asıl ben hakkımı helal etmiyom(o etmiyorsa tabii). Hoca kendi parasının üstünü aldı. Beni tekrar yolladı fotokopi çektirmeye. Lan bi seferde hepsini yollasana in,çık yoruldum lan.Neyse hoca parayı alınca benim götüm tutuştu napçam diye. Çantamın diplerindeki 5 ve 10 kuruşları birleştirerek 1 lira oluşturdum..Sonra gittim tekrar fotokopi çektirmeye.Adam da bu kız gerizekalı mı demiştir içinden.Kırtasiyede ki fotokopici amca yani. Mal mal gidiyorum etrafta entel dantel insanlar gördüm mü gülümsüyorum.Neyse bu da böyle işte. Anlatayım dedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder